Intrebari frecvente

Intrebari frecvente Info-Max

Incercam in cadrul sectiuni “Intrebari frecvente” sa intuim o parte din intrebarile dvs. si sa va dam cateva raspunsuri care sa va ajute in cunoasterea aplicatiei noastre, a modului in care ea functioneaza si a sprijinului oferit activitatii dvs..


Ce este Info-Max?

Info-Max este un market place , o aplicatie web si mobile de intalnire a cererii si ofertei , in care te poti inregistra gratuit si poti posta nelimitat anunturi gratuite, o comunitate de afaceri din care fac parte:

  • Utilizatorii aplicatiei noastre, beneficiarii unui cont Info-Max si a functiilor acestuia, ce pot posta anunturi cu produse si servicii in scopul vanzarii acestora, isi pot prezenta activitatea, isi pot promova imaginea, isi confirma intentia de a-si vinde produsele si serviciile, pot comunica intre ei, pot trimite si primii cereri de oferta legate de produsele si serviciile postate in anunturile lor si pot comunica in zona de interes a acestora,
  • Vizitatorii aplicatiei noastre, interesati de oferta de produse si servicii, de informatii despre acestea si despre cei ce le ofera, informatii care sa-i ajute in procesul de cumparare a acestora, datele de contact ale celor care ofera produsele/serviciile, stiri, noutati, articole de interes.

Ce ofera aplicatia Info-Max?

Aplicatia noastra ofera o platforma cu interfata prietenoasa, gratuita, simplu de utilizat si utila tuturor participantilor , utilizatori si/sau vizitatori Info-Max.
Conceputa in spiritul transparentei si seriozitatii, aplicatia ofera celor interesati facilitati de postare anunturi cu produse si/sau servicii , de comunicare intre participanti , de promovare a anunturilor, de promovare a imaginii utilizatorilor, de expunere a intereselor de afaceri, spatii publicitare de maxima vizibilitate, asigurandu-le utilizatorilor conturi cu multiple functii de administrare si cu libertatea de a-si administra dupa bunul plac beneficiile oferite.
Platfoma Info-Max sustine optimizarea timpului de postare a anunturilor , a corespondentei intre membrii utilizatori, a gestionarii cererilor de oferta trimise si primite, a gestionarii pachetelor de promovare, a profilului dvs. si/sau a contului de utilizator, vizualizarea statusurilor de plata a pachetelor de promovare, comunicare facila cu echipa Info-Max prin serviciul Suport, administrarea functiei de newsletter si a optiunilor acestuia .


Cum pot deveni utilizator Info-Max?

Pentru a deveni utilizator Info-Max trebuie sa va inregistrati prin modulul ”Creeaza cont”!
Urmati procedura de inregistrare : www.info-max.ro/cum-te-inregistrezi .
Inregistrarea ca utilizator este gratuita.

La ce se refera “Creeaza cont!”?

“Creeaza cont!” este sectiunea din cadrul aplicatiei Info-Max prin intermediul careia va puteti crea cont pentru a deveni utilizator si membru activ al comunitatii de afaceri Info-Max!
Aici va configurati profilul dvs. de utilizator, completarea integrala si corecta cu date a acestuia fiind recomandata pentru imaginea si credibilitatea dvs. in mediul online, si obligatorie pentru a fi adaugat in newsletter-ul saptamanal dedicat utilizatorilor noi inscrisi in aplicatie.
Dupa completarea profilului dvs. ca persoana fizica, in cazul in sunteti persoana juridica trebuie sa bifati “Persoana juridica” si sa completati datele solicitate si mandatorii.
Deasemenea, numai conturile care au profilul completat integral vor fi afisate in prima pagina a aplicatiei, dupa inregistrarea ca utilizator nou , in sectiunea “Utilizatori adaugati recent”.
Este obligatoriu sa cititi “Termeni si conditii Info-Max” si “Politica de confidentialitate Info-Max” si sa bifati ca sunteti de acord cu ele.
Dupa completarea acestora dati click ”Creeaza cont”.
Veti primi pe adresa de mail introdusa de dvs. datele de logare in contul dvs..
Dupa primirea acestui mail reveniti in aplicatie si introduceti datele de autentificare astfel logandu-va in contul dvs. de utilizator unde va puteti incepe activitatea in cadrul aplicatiei.

Cat costa inregistrarea ca utilizator Info-Max?

Inregistrarea ca utilizator Info-Max este gratuita.

Ce este “Contul meu”? Contul de utilizator Info-Max!

Contul de utilizator Info-Max, denumit"Contul meu",  este sectiunea din aplicatia noastra dedicata exclusiv dvs. in care puteti sa vizualizati datele dvs., le puteti administra, din care puteti posta si administra anunturi si le puteti promova, puteti comunica cu alti utilizatori, puteti primi si trimite cereri de oferta, in care va puteti abona la newsletter, si prin care va putem oferi consultanta si suportul necesar desfasurarii activitatii dvs..

Cum ma loghez in contul meu Info-Max?

Va puteti loga in contul dvs. accesand sectiunea “Contul meu” ce apare pe prima pagina Info-Max.
Veti fi directionati catre platforma de introducere a datelor de logare asa cum au fost ele completate de dvs.la crearea contului : e-mail si parola.
Acestea se vor regasi si in emailul primit de dvs. de la Info-Max dupa finalizarea creearii contului.
In cazul in care ati pierdut parola puteti accesa ”Recuperare parola!”
Dupa primirea mail-ului cu parola dvs. reveniti in aplicatie si logati-va.
Imediat veti fi directionati in contul dvs. , avand afisat in prim plan informatiile contului dvs. si in partea stanga a ecranului functiile administrative ale contului dvs.

Ce contine contul de utilizator Info-Max?

Intrarea in contul dvs. se poate face prin :

  • Modulul de logare afisat la accesarea “Contul meu”, prin introducerea datelor de logare,
  • Prin conectarea cu contul dvs. facebook daca acesta a fost validat la completarea profilului de utilizator.
  • Prin accesarea modulului “Adauga anunt” din prima pagina Info-Max care va directioneaza spre platforma de logare in cont utilizator Info-Max.

Va puteti mentine logat in aplicatia noastra pentru avea acces mai facil la cont.
Contul dvs. de utilizator este complet atunci cand profilul dvs. de utilizator a fost completat integral conform instructiunilor din platforma.
In pagina centrala a contului dvs. apar afisate datele contului dvs.
In partea stanga a ecranului veti gasi lista functiilor puse la dispozitie de aplicatia Info-Max.

Acestea sunt:

  • “Adauga anunt”: accesarea acestuia va trimite spre modulul de introducere a datelor si informatiilor ce compun anuntul dvs.
  • “Anunturile mele”: aici veti gasi toate anunturile postate de dvs., statusul lor (active, expirate), daca sunt sau nu promovate, le puteti modifica, le puteti pune offline, le puteti sterge, le puteti promova, puteti gestiona boost-urile incluse in pachetele de promovare, puteti administra anunturile dvs.asa cum considerati necesar s-o faceti.
  • “Pachete”: aici aveti afisate pachetele de promovare achizitionate in scopul promovarii anunturilor dvs. si anume lista acestora, istoricul acestora , statusul acestora: perioada de valabilitate, plata, beneficiile incluse, factura aferenta.
  • “Contul meu”.:aici va puteti gestiona, administra , schimba datele contului dvs. in situatia in care apar modificari .
  • “Profilul meu”: aici veti gasi datele de identificare ale profilului dvs, pe care le puteti administra, modifica daca acest lucru se impune.
  • “Suport”: o interfata de comunicare directa cu administratorul Info-Max, menita sa faciliteze comunicarea intre dvs. si noi prin intermediul careia va putem sprijini in activitatea dvs. pe Info-Max.
  • “Mesaje”: sectiune din cadrul aplicatiei in care puteti comunica online cu alti utilizatori ai aplicatiei. Aici veti regasi “Mesaje primite” de dvs. de la alti utilizatori Info-Max/potentiali clienti sau parteneri de afaceri interesati de activitatea dvs. si raspunsuri ale acestora la mesajele dvs., si deasemenea , “Mesaje trimise” de dvs. altor utilizatori sau raspunsurile dvs. la mesajele acestora. Aceste mesaje pot fi vizualizate sau sterse.
  • “Cereri de oferta”, expuse in doua variante : 

-“Cereri primite” de la utilizatorii care au vazut anunturile dvs. si vor sa cumpere si va trimit intrebrile lor, precum si
-“Cereri trimise” de dvs. pentru anunturile altor utilizatori care v-au trezit interesul si la care vi s-a raspuns.


Aceste cereri de oferta sunt trimise de catre alti utilizatori Info-Max prin intermediul “Lista preferinte”(Wishlist) ce apare cu simbolul carutului in partea dreapta jos a ecranului dvs. . Acesta apare atunci cand accesati “Solicita oferta” ce se afla situat in partea de jos a paginii anuntului.
Anuntul cu produsul/serviciul ce va intereseaza este adagat in “Lista preferinte” a dvs.

 

  • “Lista preferinte”(Wishlist”) poate contine anunturi din mai multe categorii si de la utilizatori diferiti. Dupa finalizarea completarii “Lista preferinte”(Wishlist) cu produsele/ serviciile ce va intereseaza, prin trimiterea sa, fiecare solicitare a dvs.(cerere) este trimisa in mod individual catre utilizatorii postatori ai anunturilor cu produsele si serviciile ce v-au trezit interesul. La randul dvs. si dvs. veti primi, mesaje aferente anunturilor postate de dvs. si care fac parte din “Lista preferinte”( Wishlist) a altor utilizatori Info-Max/potentiali clienti.
  • “Setari cont“:
    -newsletter: aici va puteti configura si seta categoriile/subcategoriile de interes, zonele de interes cu anunturile pe catre sunteti sa le primiti si au fost postate si promovate in cadrul aplicatiei.
    -stergere cont.
  • “Vouchere”:aici veti gasi voucherele GDPShield.
  • “Iesire din cont” va permite sa va delogati din contul dvs..

De ce trebuie completat profilul de utilizator?

Profilul dvs. de utilizator este “cartea dvs. de vizita” in mediul online.
Ea demonstreaza celor ce viziteaza profilul si anunturile dvs. seriozitatea cu care va implicati in construirea imaginii dvs. in mediul online de afaceri, motivatia de a reusi in ceea ce va propuneti, transparenta si decenta decizionala.
El trebuie completat integral in toate campurile madatorii marcate cu simbolul ”*”.
Completarea acestuia este nu numai recomandata ci si obligatorie daca doriti sa fiti afisati in prima pagina Info-Max in cadrul sectiunii “UTILIZATORI ADAUGATI RECENT”.
Completarea corecta si ingrijita a profilului dvs. de utilizator construieste credibilitatea dvs. in cadrul aplicatiei si in intregul mediu online.


Care sunt datele ce trebuie completate obligatoriu in aplicatie?

In completarea campurilor de date care construiesc si valideaza “Contul meu”(contul dvs. de utilizator Info-Max) , “Profilul meu” (profilul dvs. de utilizator Info-Max), “Adauga anunt”, sunt obligatorii toate campurile ce sunt marcate cu simbolul ”*”.

Ce date construiesc profilul meu de utilizator?

  • “Alegeti un alias”: aici aplicatia preia alias automat din nume si  prenume utilizator, introduse de dvs. la creearea contului. Daca doriti il puteti schimba . La validarea datelor acesta va apare cu noul Alias ales de dvs.
  • “Domenii de activitate”:in acest camp puteti selecta lista domeniilor dvs. activitate . Aceasta lista poate include un domeniu sau mai multe. Prin bifarea si implicit selectarea acestora ele vor apare insiruite in cadrul modulului.
  • “Telefon fix”:in acest camp puteti introduce un numar de telefon fix.
  • “Fax”:in acest camp puteti introduce numar de fax.
  • “Website”:aici puteti introduce , daca aveti, adresa dvs. de website.
  • “Profil Facebook”:aici puteti introduce, daca aveti, link-ul cu profilul dvs. Facebook.
  • “Profil Twitter”:aici puteti introduce, daca aveti, link-ul cu profilul dvs. Twitter.
  • “Profil Instagram”:aici puteti introduce, daca aveti, link-ul cu profilul dvs. Instagram.
  • “Profil Youtube”:aici puteti introduce, daca aveti, link-ul cu profilul dvs. Youtube.

Aceste profile vor apare afisate in pagina dvs. de utilizator si vor putea fi astfel promovate si vizualizate de utilizatorii si vizitatorii Info-Max.

  • “Avatar”:aici puteti introduce o imagine , o fotografie sugestiva sau relevanta pentru dvs. ca utilizator.
  • “Poza cover”:este foarte importanta. Ea apare in dimensiuni foarte mari in afisarea profilului dvs. In acest sens, este important sa selectati o fotografie de calitate, sugestiva, reprezentativa pentru dvs. ca utilizator sau pentru activitatea dvs..
  • “Galeria foto”: aici aveti posibilitatea sa introduceti 6 fotografii reprezentative pentru dvs. ca utilizator sau pentru activitatea dvs, portofolii in imagini, etc. Marimea maxim admisa pentru fiecare fotografie este de 1MB.
  • “Informatii despre tine sau companie”:aici aveti in camp sub forma de text in care puteti descrie activitatea dvs., informatii despre abilitatile dvs. in domeniile in care activati, informatii legate de orar, etc..

Cat costa sa postez anunturi pe Info-max?

Nu costa nimic. Este gratuit!

Ce trebuie sa fac pentru a posta anunturi pe Info-Max?

Pentru a putea posta anunturi trebuie sa va inregistrati ca utilizator Info-Max.
Urmati indicatiile: www.info-max.ro/informatii/cum-postezi-anunturi .
Numarul de anunturi gratuite postate este nelimitat.
Nu este permisa postarea de anunturi cu acelasi continut.
Continutul anunturilor trebuie sa respecte”Termeni si Conditii Info-Max”.

Ce este si ce contine pachetul Free?


Pachetul Free este pachetul oferit gratuit de Info-Max.
Acesta este destinat postării de anunțuri gratuite.

Acesta include:

  • Valabilitatea pachetului/anunțului gratuit este de 30 zile.
  • Anunțul gratuit este afișat imediat după postarea pe Info-Max în prima pagina la secțiunea "Anunțuri adăugate recent".
  • Poziționarea în secțiunea "Anunțuri adăugate recent" din prima pagina va depinde de numărul de anunțuri postate ulterior.
  • Anunțul gratuit este afișat în pagina cu categoria/subcategoria/zona de interes selectata de dvs. la postarea anunțului.
  • Anunțul gratuit este poziționat prioritar în prima pagina a categoriei/subcategoriei aleasa de utilizator și a locației de interes, în funcție de numărul de anunțuri postate de alți utilizatori ulterior(exluzand anunturile promovate).
  • Anunțul gratuit este afișat în rezultatele interogării modulului “Caută servicii și produse” pe categorie și zona de interes.
  • Anunțul poate fi promovat și afișat prioritar pe categorie/zona de interes, imediat după postarea sa, în timpul perioadei de gratuitate a acestuia de 30 de zile sau la terminarea perioadei de gratuitate a acestuia, prin cumpărarea unuia din pachetele de promovare.
  • La expirarea anuntului dvs. gratuit , Info-Max va trimite un e-mail de alerta pe adresa dvs. de mail cu care v-ati logat. Este necesar sa va logati in cont, sa accesati modulul”Anunturile mele” si sa dati click pe “REACTIVEAZA”. Anuntul va redeveni activ si vizibil in paginile aplicatiei pe o perioada de inca 30 de zile. Reactivarea se face gratuit de cate ori considerati ce este necesar s-o faceti. Daca considerati ca anuntul dvs. nu mai este de interes pentru dvs. sau si-a indeplinit scopul aveti optiunea finala de a-l sterge.

Cate anunturi pot fi postate pe Info-Max?

Cate doriti!
Numarul anunturilor gratuit pe Info-Max este nelimitat.
Valabilitatea unui singur anunt este de 30 de zile.
Fara intermedieri, fara comision, legatura directa intre vanzator si cumparator.
Oferta Info-Max este guvernata de “Termeni si conditii Info-Max” si”Politica de confidentialitate Info-Max”.

La ce se refera promovarea anuntului?

Intrucat utilizatorii posteaza frecvent anunturi in cadrul aplicatiei, anuntul dvs. gratuit pierde in timp statutul de lider in fruntea listei de anunturi a unei categorii de produse si/sau servicii.
Astfel, anuntul dvs. gratuit pierde in timp intensitatea vizibilitatii.
Pentru a facilita cresterea si optimizarea vizibilitatii, am creeat pachete de promovare care sa va ajute in promovarea anunturilor dvs.
Aceste pachete de promovare sunt disponibile contra cost.
Facilitatile incluse in pachetele de promovare si pretul acestora este afisat imediat dupa ce dvs. ati decis sa promovati anuntul si ati dat click”PROMOVEAZA”.
Selectati pachetul de promovare dorit prin bifarea casutei aferente si dati click ”Promoveaza anunt”.
Veti fi directionati spre platforma de plati online.
Puteti plati prin card bancar prin platforma de plati online www.mobilpay.ro ,   prin transfer bancar sau depunere in cont.
In primul caz, dupa procesarea platii de catre procesatorul de plati online , statusul anuntului va fi imediat de anunt promovat, va fi afisat prioritar imediat iar boost-urile incluse in pachetul de promovare vor fi imediat vizibile si functionale.
Boost-urile le veti putea utiliza pentru reafisarea in prima pozitie a anuntului dvs. promovat de fiecare data cand doriti acest lucru sau il considerati potrivit intereselor dvs..
In cazul platii prin transfer bancar sau prin depunere direct in cont, imediat dupa vizualizarea incasarii platii efectuate de dvs. in contul nostru, se va seta ca platit pachetul dvs. de promovare , anuntul va fi imediat promovat si boost-urile aferente vor fi active si functionale.

Cat costa sa promovez un anunt?

Oferta noastra include 3 pachete de promovare.
Preturile pachetelor sunt afisate alaturat zonei de descriere a facilitatilor incluse .
Oferta de pachete de promovare , pretul acestora, facilitatile incluse in pret, este prezentata si poate fi vizualizata atunci cand accesati “PROMOVEAZA” din meniul anuntului dvs. gratuit.

Ce este un anunt activ?

Un anunt activ este un anunt care este postat pe Info-Max in categoria si subcategoria din care face parte si este vizibil in cadul acesteia.
Toate anunturile postate sunt active 30 de zile.
Anuntul activ poate fi vizualizat in baza de anunturi Info-Max si apare in rezultatele generate de interogarea modulului de cautare.
Imediat dupa postare, anuntul activ apare afisat in prima pagina a Info-Max la sectiunea “Ultimele anunturi adaugate”.

Ce este un anunt expirat?

Un anunt expirat este un anunt activ care a depasit perioada de valabilitate de 30 de zile.
El poate redeveni activ, prin accesarea de catre dvs a functiei “Reactiveaza”, pe o perioada de inca 30 de zile.
Reactivarea este gratuita.

Ce este GDPShield?

GDPShield este o aplicatie partener a Info-Max.
Info-Max ofera persoanelor juridice la creearea contului de utilizator Info-Max un voucher (cupon) cu o reducere de 10% si consiliere dedicata la achizitionarea serviciului GDP Shield ( www.gdpshield.com ), prin care vor beneficia de servicii de stocare, istoric si administrare a datelor clientilor companiei utilizatorului, date ce fac obiectul /atingere legislatiei GDPR, bazata pe autoadministrarea contului de client si functii asociate acesteia, oferind rapiditate, securitate, scutind utilizatorul contului GDPShield de cheltuieli suplimentare si administrarea anevoioasa si nesigura a datelor clientilor lor.
Aplicatia GDPShield se adreseaza doar persoanelor juridice.

Ce ofera GDPShield?

  • Evaluarea preliminara a companiei din punct de vedere al ralierii la GDPR, in scopul definirii nevoilor dvs..
  • Consiliere de specialitate la momentul crearii contului de administrare.
  • Acces securizat la soluția web GDP Shield, ce ofera multiple facilitati de administrare a datelor personale.
  • Acces rapid si centralizat la datele stocate.
  • Consultanta tehnica si juridica gratuita, pe tot parcursul colaborarii.

Unde gasesc voucherul GDPShield cu reducerea de 10 %?

Veti intra in posesia acestui voucher cu reducere de 10 % pentru achizitionarea serviciilor GDPShield prin simpla completare a profilului dvs. de utilizator Info-Max ca persoane juridica.
La finalizarea inregistrarii ca utilizator Info-Max pe adresa de mail cu care v-ati creat contul veti primi un mail alerta ca voucherul a fost activat, codul acestuia si link-ul catre www.gdpshield.com.
Voucherul este afisat in “Contul meu” in cadrul sectiunii “Vouchere”.
Simpla accesare a “Foloseste voucher “ va trimite catre aplicatia www.gdpshield.com, unde va puteti inregistra ca utilizator beneficiind de voucherul acordat si de beneficiile aplicatiei.
In cadrul aplicatiei www.gdpshield.com veti beneficia de consultanta de specialitate si suport tehnic, interfata usor de utilizat, costuri reduse si flexibilitate in alegerea optiunilor ce servesc intereselor dvs..

Cat timp pot utiliza acest voucher?

Puteti utiliza acest voucher de la data inregistrarii dvs. ca utilizator Info-Max pina la data expirarii mentionata pe acesta.

Ce este “Lista Preferinte” (Wishlist)?

Lista preferinte(Wishlist-ul) este conceput ca un cos de preferinte virtual unde utilizatorii aplicatiei pot “colecta” anunturi cu produse si servicii de interes postate de alti utilizatori pe Info-Max.
Colectarea in cos se face prin click ”Solicita oferta” aflat in subsolul fiecarui anunt.
Dupa adugarea anuntului in cos, accesand optiunea “Inchide” va puteti intoarce in paginile aplicatiei Info-Max si puteti cauta alte anunturi de interes pe care sa le adaugati in “Lista preferinte”.
Dupa “umplerea “ acestui cos numit “Lista preferinte”, prin optiunea “Vezi Lista Preferinte” sunteti directionati catre vizualizarea tuturor anunturilor pe care le-ati adaugat in acest cos virtual.
In dreptul fiecarui anunt adaugat in cos veti avea trei optiuni de administrare a acestuia:
-puteti adauga un mesaj asociat anuntului care va fi trimis in acelasi timp cu cererea de oferta catre utilizatorul care a postat anuntul; prin intermediul acestei optiuni puteti coresponda punctual pe fiecare anunt in parte cu utilizatorul care a postat anuntul si caruia i-ati trimis cererea de oferta ;
-puteti sterge anuntul adaugat in cos daca v-ati razgandit asupra trimiterii lui.
Trimiterea “Lista preferinte” se face in “bloc” prin click ”Trimite cererea”.
Fiecare anunt adaugat in “Lista preferinte” si mesajele adaugate vor fi trimise catre utilizatorii care au postat anunturile selectate de dvs..
Continutul “Lista preferinte” trimis de dvs. va apare afisat in contul dvs. in modulul “Cereri de oferta - Trimise”.
Utilizatorii care vor primi cereri de oferta din "Lista dvs. de preferinte" vor primi o alerta pe adresa lor de mail si in contul de utilizator , acolo aceasta aparand semnalizata vizual in dreptul modulului “Cereri de oferta”.
In egala masura si dvs. ca utilizatori Info-Max puteti primi cereri de oferta de la alti utilizatori daca veti avea anunturi postate si active. Acestea vor aparea in contul dvs. in sectiunea “Cereri de oferta-Primite”. In acest caz si dvs. veti primi o alerta pe mail ca ati primit o cerere de oferta si veti fi semnalizat vizual la accesarea in cont ca ati primit "Cereri de oferta" si aveti mesaje asociate acestora.
Corespondenta in cadrul aplicatiei, intre membrii utilizatori ai aplicatiei, este de tip chat si este gratuita.

Ce contine “Cereri de oferta” ?

Cereri de oferta este compus din doua module :

  • Cereri de oferta - Primite: in cadrul acestuia modul veti gasi cererile de oferta primite de la alti utilizatori Info-max.
  • Cereri de oferta – Trimise: in cadrul acestui modul veti gasi cererile de oferta trimise de dvs. catre alti utilizatori Info-Max.

Fiecare cerere de oferta primita si/sau trimisa are optiuni de trimitere si/sau primire mesaj asociat anuntului (chat legat de continutul si scopul anuntului), posibilitatea de a sterge cererea de oferta daca aceasta nu s-a finalizat si optiunea de vizualizare a profilului celui care a postat anuntul.

Ce contine si la ce se refera sectiunea “Mesaje” din “Contul meu”?

Sectiunea”Mesaje” din cadrul aplicatiei ofera utilizatorilor Info-Max posibilitatea de a corespondenta intre ei cu privire la detalii legate de activitatea lor generala, detalii tehnice ale produselor si serviciilor oferite de acestia, informatii diverse legate disponibilitate, programari, program de lucru, interactiuni diverse legate de mediul de afaceri de interes pentru ambele parti.
Pentru a beneficia de acest serviciu trebuie sa fii logat in contul tau de utilizator.
Serviciul este gratuit.
Dupa ce te-ai logat in contul tau si ai identificat utilizatorul a carui activitate te intereseaza, da click ”Trimite mesaj” .
Va apare modulul unde puteti completa textul mesajului dvs..
Dupa completarea textului dati click “Trimite mesaj”.
Mesajul Info-Max ce confirma trimiterea cu bine a mesajului dvs., apare in partea superioara a modulului cu textul ”Mesajul a fost trimis cu succes”.
Utilizatorul caruia i-ati trimis mesajul va primi pe adresa sa de mail un e-mail de alerta din partea aplicatiei prin care este avizat ca a primit un mesaj din partea unui alt utilizator Info-Max.
In plus, la logarea in contul sau va fi semnalizat vizual in dreptul “Contul meu” si in dreptul modulului “Mesaje” ca a primit mesaje de la alti utilizatori.
In egala masura, si dvs. ca utilizator veti putea primi mesaje de la alti utilizatori.

Pentru o administrare usoara a continutului acestui modul, “Mesaje” are doua sectiuni:

-Mesaje primite-aici puteti vizualiza mesaje si raspunsuri primite de la alti utilizatori ;
-Mesaje trimise-aici puteti vizualiza mesaje si raspunsuri trimise de dvs. altor utilizatori .

In cadrul acestor sectiuni aveti posibilitatea de a vizualiza mesajele si de a raspunde .
In plus, aveti si optiunea de a sterge mesajele.

Newsletter, ce contine si cum il pot seta?

Abonarea la newsletter este utila atat utilizatorilor cat si vizitatorilor Info-Max.
Expedierea newsletter-ului este saptamanala si include utilizatorii noi inscrisi pe Info-Max ce au completat integral profilul de utilizator, si anunturile promovate in saptamana respectiva.
In consecinta, ce-i care se inregistreaza si promoveaza anunturi isi vor regasi aici oferta.
Platforma de abonare la newsletter include optiuni de filtrare a continutului acestuia: categorii, subcategorii, judet/arie de interes,pentru a va trimite numai informatii care va intereseaza.
Puteti schimba oricand doriti optiunile dvs. de continut al newsletter-ului.
Abonati-va si fiti bineveniti in comunitatea persoanelor inteligente informate….”SIP”-”Smart Informed Persons”!

Ce sunt spatiile pulicitare Info-Max?

 

Spatiile publicitare sunt recunoscute ca cea mai eficienta metoda de promovare fie ca vorbim de banner de prima pagina sau  de banner afisat pe categorie si  zona de interes.

Spatiile publicitare sunt spatii delimitate in cadrul aplicatiei, de maxima vizibilitate, destinate afisarii bannerelor publicitare ale utilizatorilor pe o perioada determinata cu un scop bine precizat, de dimensiuni si design prestabilite .
Info-Max ofera spatii publicitare de prima pagina, pe categorii si subcategorii de interes, pe zone de interes(vezi oferta www.info-max.ro/publicitate).
Trimiteti cererea de oferta si noi va trimitem oferta noastra.
Banner-ul il oferim noi!

Important!

Daca nu gasiti raspunsul la intrebarile dvs. dupa ce cititi “Termeni si Conditii Info-Max”, “Informatii utile”, “Cum postezi anunturi”, “Cum te inregistrezi”, “Publicitate”, “Avantaje” si continutul acestei sectiuni numita “Intrebari frecvente” ne puteti un mesaj la adresa de mail: office@info-max.ro  daca suneti vizitator Info-Max sau prin platforma de corespondenta “Suport” din contul dvs. de utilizator.
Ne vom stradui sa va raspundem in cel mai scurt timp posibil.
In cazul in care ne veti trimite intrebarile dvs. in calitate de vizitator Info-Max, va precizam ca vor fi luate in considerare numai mail-urile ce vor avea incluse informatii legate de identitatea dvs. , nume, prenume, tel.contact si numai daca solicitarile dvs. vor fi exprimate intr-un limbaj decent.
Multumim pentru intelegere.